Z Limango współpracowałam przez 3 lata. Jako copywriter byłam częścią działu Content Creation. Moja praca jednak nie skupiała się tylko tutaj. Byłam w stałym kontakcie z pozostałymi działami, w tym AME, marketing i customer servise. Nasza współpraca była kluczowym czynnikiem, który pozwalał dopinać wszystkie kampanie na czas.
Byłam odpowiedzialna za tworzenie opisów produktów oraz korektę i redagowanie już istniejących treści. Największym wyzwaniem była umiejętność dostosowania się do dynamicznego środowiska platformy zakupowej, oferującej ponad 300 kampanii miesięcznie. Wymagało to ode mnie ogromnej koncentracji, umiejętności wyłapywania błędów, jak również szybkiego wyszukiwania informacji w internecie.
Pracowałam w autorskim systemie zarządzania treścią. Byłam odpowiedzialna za tworzenie kategorii asortymentu, które będą intuicyjne dla klientów oraz integrowanie zdjęć produktów w systemie. Dbałam, aby użytkownicy otrzymali wartościowe, profesjonalne, a zarazem proste w odbiorze treści.